KODE Dfp 1 Maafkan Saya - Saya Tak Perasan ...... | Online News Asia

Maafkan Saya - Saya Tak Perasan ......

KODE 200x200
KODE 336x320 atau in artikel

Maafkan Saya - Saya Tak Perasan ...... Netizen: "nak tunjuk baik bknnya utk menunjuk. Allah x suka umatnya suka menunjuk2.x dpt pahala malah dimurkai oleh Allah." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Masih ingat tak jutawan kosmetik Datuk Seri Vida yang mengambil ke Instagram untuk memuat naik beberapa foto perjalanannya ke tanah perkuburan. Netizen cepat menelefonnya atas tingkah laku yang sensitif untuk duduk di kubur seseorang. Berhubungan dengan itu, Vida telah mengeluarkan satu permintaan maaf, mempertahankan dirinya bahawa dia tidak melihat tulisan-tulisan Jawi dalam emas di makam itu. "Saya minta maaf. Saya tidak perhatikan tulisan suci yang diletakkan di sekitar kubur, "katanya dipetik sebagai berkata. Kerana tidak ada kerusi atau tikar di sekeliling, dan jongkok bukan pilihan, Vida memutuskan untuk membuat dirinya selesa.

Bagi mereka yang tidak tahu, itu adalah tradisi tahunan untuk Vida untuk melawat anaknya pada hari pertama setiap Syawal. Eddie Zuhdi Mohd Amin, 11, dan Edrie Zikrie, 10, mati dalam kebakaran sebuah rumah teres dua tingkat di Meru Hills, Taman Meru, Ipoh. Pengasas penjagaan kecantikan Qu Puteh berada di Pulau Pinang apabila kejadian tragis berlaku pada 3 Ogos 2013.

Walaupun netizens dapat bersimpati dengan kehilangan anak oleh Vida, mereka juga mendesaknya untuk "menghormati orang mati" dan bahawa "ia haram untuk duduk di kubur orang lain".

Sumber



Kode 300 x 250
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==
Kode DFP2
Kode DFP2